• فروش تجهیزات آبیاری کشاورزی

فروش تجهیزات آبیاری کشاورزی

منظور از آبیاری استفاده از مقادیر کنترل شده آب برای گیاهان در فواصل زمانی موردنیاز است. آبیاری به رشد محصولات کشاورزی، حفظ مخازن و بازگرداندن خاک‌های آشفته که در مناطق خشک و در دوره‌های بارندگی کم به وجود آمده‌اند، کمک می‌کند. این روش کاربردهای دیگری در تولید محصولات زراعی از جمله حفاظت از یخ زدگی، سرکوب رشد علف‌های هرز در مزارع و جلوگیری از تجمع خاک خواهد داشت. تولید درآمد به کمک کشاورزی امکان‌پذیر خواهد بود. هنگامی که تامین منظم آب حاصل شود، کشاورزان می‌توانند به جای محصولات زراعی پایین و یا کم قیمت، محصولات با ارزش برتر و یا گران قیمت را پرورش دهند. در نتیجه به تولید درآمد خود کمک خواهند کرد. بنابراین آبیاری در کشاورزی اهمیت بالایی دارد، از این رو امروزه فروشگاه‌های تخصصی در حوزه‌ی آبیاری راه‌اندازی شده‎اند تا با فروش تجهیزات آبیاری کشاورزی به افزایش درآمد کشاورزان کمک کنند. روش‌های مختلفی در آبیاری زمین‌های کشاورزی وجود دارد، همچنین استفاده از تجهیزات آبیاری قطره ای و بارانی در صرفه‌جویی آب تاثیرگذار هستند. این شیوه‌ها در نحوه تهیه آب برای گیاهان متفاوت می‎باشند. هدف این است که آب تا حد امکان به صورت یکنواخت در میان گیاهان توزیع شود. به طوری که هر گیاه به مقدار آب موردنیاز خود، نه خیلی کم و خیلی زیاد دسترسی داشته باشد. آبیاری کم مصرف و استفاده از روش‎های آبیاری بارانی و قطره‌ای منجر به تولید محصولاتی با ورودی بالا خواهند شد. روش‌های نوین آبیاری دارای مزایا و توانایی کنترل دقیق آب برای جذب آن توسط ریشه گیاهان هستند.

فروش تجهیزات آبیاری کشاورزی

محصولات فروشگاه روان رود

بارگذاری موارد بیشتر

شرکت روان رود با هدف بهینه‌سازی در مصرف آب به صورت تخصصی در بخش‌های اجرا، تجارت، توسعه – تحقیقات و تولید با کمک کارشناسانی باتجربه و استفاده از اطلاعات و امکانات به روز در حال فعالیت است. هدف شرکت روان رود داشن بهترین کیفیت برای محصولات است و با برندهایی معتبری نظیر Rain Bird همکاری می‌کند. بهره‌مندی از کارشناسانی برجسته، تولید محصولاتی با کیفیت از مهم‌ترین دلایل موفقیت ما طی این چند سال فعالیت بوده است.

  • روش‎های آبیاری بارانی

    روش آبیاری بارانی
  • خرید قطعات آبیاری قطره‌ای

    خرید قطعات آبیاری قطره‌ای
  • اجزای آبیاری قطره‌ای

    اجرای آبیاری قطره‌ای
  • آبیاری قطره‌ای

    یادگیری آبیاری قطره‌ای
  • تجهیزات آبیاری قطره‌ای

    تجهیزات آبیاری قطره ای
بابلر زرینه قطرات

بابلر زرینه قطرات

آبیاری یک ابزار مدیریت قدرتمند در برابر تغییرات بارندگی را فراهم می‌کند و باعث می‌شود که کشاورزان از نظر اقتصادی قادر به رشد انواع بذرهای پرمصرف و استفاده از مواد غذایی مناسب برای گیاهان و همچنین کنترل آفات باشند. در کشاورزی آب موردنیاز برای محصولات کشاورزی تا حدی از طریق مداخله انسان تامین می‌شود. وجود یک محیط سالم و به دور از مواد شیمیایی و بیولوژیکی می‌تواند به بهبود تولید محصولات زراعی منجر شود. گیاهان برای رشد، نمو و رویش به آب با کیفیت مناسب، با میزان کافی و در زمان تعیین شده نیاز دارند. بیشتر آب‌هایی که گیاه جذب می‌کند صرف عملکرد افزایش مواد مغذی محلول در خاک به اندام‌های هوایی آن می‌شود. کیفیت آب به طرز قابل توجهی می‌تواند در رشد و توسعه گیاهان تاثیر داشته باشد. شرایط ایده‌آل در آبیاری کشاورزی می‌تواند به کنترل محصولات کمک کند، این امر مستلزم وجود آب مناسب، کانال‌های تامین آب، زهکشی موثر و روش‌های اقتصادی در تامین احتیاجات می‎باشد. معادل بابلر آبفشان است. بابلر جزء گسیلنده‌های آبیاری قطره‌ای به شمار می‌آید. بابلر زرینه قطرات آبدهی بالایی دارد و برای آبیاری چندین درخت به طور همزمان گزینه‎ی مناسبی است. استفاده از تجهیزات آبیاری قطره‌ای و بابلر زرینه قطرات باعث می‌شود تا میزان بازده افزایش یافته و علاوه بر آن میزان شوری آب کاهش یابد. از آنجایی که هیچ کدام از سیستم‌های آبیاری با شاخ و برگ گیاهان تماس ندارند، می‌توان از آن‌ها برای محصولاتی که به شوری خیلی حساس نیستند، استفاده کرد. استفاده از تجهیزات آبیاری قطره‌ای و بابلر زرینه قطرات تشکیل نیترات را به حداقل می‌رساند.

جدیدترین مقالات مرتبط با آبیاری

آبیاری بارانی

نگهداری سیستم های آبیاری در زمستان

سیستم‌های آبیاری برای حفظ و بهره‌برداری بهینه از منابع آب و افزایش اثربخشی …
مزایای آبیاری قطره ای
, ,

افزایش راندمان سیستم آبیاری

سیستم آبیاری قطره‌ای یکی از روش‌های مدرن و کارآمد در زمینه آبیاری م…
لوله‌های دریچه‌دار در آبیاری سطحی
, ,

انواع کاربرد لوله های پلی اتیلن و لی فلت؟

امروزه با پیشرفت سیستم های آبیاری و صنعت این رشته و فراگیر شد…